CLUB de LECTURA

Fem del llibre el PROTAGONISTA. De la mà de la coordinadora Teresa Pallàs, aquest curs hem endegat dos clubs de lectura: un per a 1r i 2n d’ESO i l’altre per a 3r i 4t d’ESO i hem integrat aquests clubs de lectura en el projecte Protagonista Jove (del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil). El passat 20 de març el grup de 1r i 2n va analitzat l’obra PONI, de R.J. Palacin, el debat va estar coordinat per l’alumna de 2n de Batxillerat, Marta Novell Prats.

El primer trimestre van llegir Vit-i-set dinosaures, de Teresa Muñoz, amb la coordinació d’Èrica Torra, exalumna del centre, I el grup de 3r i 4t, Gossos Salvatges, de Georgina Dalmau.