VISITEM EL COGUL

Els dies 2 i 5 de novembre hem realitzat una sortida amb els alumnes de 1r d’ESO per anar al Conjunt  rupestre de la Roca dels Moros del Cogul (Lleida), on hem pogut veure un dels jaciments més destacats de l’art rupestre llevantí. Després hem continuat el viatge cap al Museu de Lleida, per veure l’exposició Art primer. Artistes de la prehistòria (MAC), la qual ens mostra una sèrie de calcs inèdits, tot abordant els orígens de l’art amb una mirada innovadora (ha obtingut premis internacionals).

Els alumnes hi han pogut realitzar un taller de pintura (amb pigments comestibles) i ens hem endut les nostres obres d’art del Museu.

Dolors Barrufau, professora de C. Socials