PODCAST “LES ARRELS DE LA SERRA”: 2. ÀUSTRIA I EUA

Ja està disponible el segon pòdcast de “Les arrels de la Serra”. En aquest segon programa, l’alumnat de 1r d’ESO ha organitzat un espai de trobada per conèixer una mica més de prop dues cultures que ens poden semblar molt diferents de la nostra: la cultura nord-americana i l’austríaca. Ho hem fet a través d’una entrevista amb la Carolyn Girard, assistent de conversa en llengua anglesa al nostre institut, i la Marie Unger, que actualment es troba treballant com a au-pair a casa de la Gemma Simó, la nostra professora d’anglès. Mitjançant les seves experiències i explicacions, ens hem pogut submergir una mica més en la societat dels seus països d’origen. Esperem que us sembli ben interessant!

Si vols escoltar el podcast, clica aquí.

A la següent fotografia, podeu conèixer les i els protagonistes d’aquest podcast.