Marató de lectura de poemes en veu alta en format virtual

Enguany, per celebrar el dia de Sant Jordi, el Municipi Lector ha organitzat una Marató de lectura en veu alta que es farà a la plaça Manuel Bertran de Mollerussa i una de virtual per centres. La lectura virtual està recollida en el vídeos que us pengem a continuació. Hi ha un vídeo del nostre institut i un de general que conté els vídeos de tots els centres escolars del municipi. Els alumnes han escrit els seus versos i ens els reciten amb molt entusiasme. Esperem que us agradi i que gaudiu molt de la poesia que ens ofereix el nostre alumnat. Bon Sant Jordi i bona lectura a tots i totes!

Vídeo INS LA SERRA

Vídeo complet