La Serra s’emporta eI I Torneig d’escacs de centres de secundària de les Terres de Lleida

Un total de 135 alumnes van participar en la I trobada d’escacs de centres de secundària de les Terres de LLeida que va tenir lloc a L’institut d’Alcarràs  el passat dia 11 d’abril i va comptar amb la participació dels Instituts Joan Solà de Torrefarrera, l’institut La Serra, l’Institut d’Almenar, l’Institut Samuel Gili i Gaya de Lleida i l’Institut d’Alcarràs, i l’escola Sant Josep Vedruna de Tàrrega.

L’institut La Serra es va proclamar campió per equips!, a més l’alumne Edgar Niubó de 3r de l’Aula Oberta es va proclamar campió de la categoria de 3r i 4t d’ESO, i l’Arian Ionescu, de 1r d’ESO va quedar segon classificat en la categoria de 1r i 2n ESO

Cal felicitar els alumnes de tots els centres ja que la seva actitut va ser molt positiva i respectuosa en tot moment i la jornada va ser tot un èxit. També cal felicitat al Institut d’Alcarràs per l’organització de l’acte, fins i tot una impressora 3D va imprimir una copa mentre s’estava duent a terme la jornada que se li va regalar al àrbitre,l’Israel Campos, que va dur a terme una tasca excel·lent.

La jornada  va ser Inagurada pel Sr. Miquel Àngel Cullerés, director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida i clausurada pel Sr. Miquel Serra, alcalde d’Alcarràs.

Els campions per categories han estat:

– Andreea Alexandru (categoria Femenina)

– Vinyet Palau (categoria Absoluta)

– Rossend Prats, Adrian Ionescu i Agustí Pont (1r, 2n i 3r classificats categoria 1r i 2n d’ESO)

– Edgar Niubó, Guerau Messegué i Pol Pifarré (1r, 2n i 3r classificat categoria 3r i 4t d’ESO)

La trobada va comptar amb la col.laboració del Club d’Escacs Mollerussa, l’ajuntament d’Alcarràs, el Departament d’Ensenyament i la Federació Catalana d’Escacs.

i

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *