Jornada de Biblioteca i Lectura “Llegir premsa a la Serra”

Durant els dies 19 i 20 d’abril s’han realitzat diversos tallers i xerrades relacionat amb la temàtica de periodisme organitzats per la nostra companya Olga Puig, responsable de la Biblioteca.

Diversos periodistes i estudiants de periodisme han pogut exposar les seves experiències i punts de vista sobre la premsa i els mitjans escrits.

A més, tots els als alumnes del centre durant aquests dies han llegit i analitzat notícies de diaris, reportatges, entrevistes…

Agraïm la intervenció i participació en els tallers i xerrades de les Jornades a:

Miquel Bresolí  periodista responsable de l’edició local de VilaWeb a Mollerussa, Mònica Mombiela, periodista de Lleida TV i Radio Segre, Sabina Diego, periodistadel siari Segre, Berta Lacruz, estudiant de periodisme i ex-alumna del centre, Lídia Arderiu, ex-alumna de L’Ins La Serra i estudiant del Grau Comunicació Audiovisual a la UAB I Albert Lijarcio de Mollerussa TV.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *