Fridays For Future.

El passat 27 de setembre estava convocada una gran mobilització mundial en defensa del medi ambient. El moviment Fridays For Future, endegat per la jove Greta Thunberg, va convocar els estudiants d’arreu a sortir al carrer davant l’emergèrcia climàtica que viu el nostre planeta i que condiciona el nostre i el seu futur.

L’alumnat de Física i Química de 4t d’ESO i l’alumnat de Física i de Química de 2n de Batxillerat van calcular la petjada de carboni que deixa el transport escolar del nostre Institut.

Els representants de l’alumnat al Consell escolar van acordar organitzar una concentració al pati, per llegir el manifest de la jornada. Posteriorment, cada grup va continuar el treball a l’aula. Us en deixem unes imatges.