ALUMNES GUARDONATS

Aquestes darreres setmanes hem rebut amb satisfacció les notíficacions que el treball i l’esforç dels nostres alumnes havia estat reconegut per entitats externes.

Arnau Balcells Català ha estat seleccionat per participar en el Programa Joves i Ciència, organitzat per la Fundació Catalunya La Pedrera. Es tracta d’un programa d’excel·lència adreçat a estudiants de 4t d’ESO amb talent i inquietud per la recerca amb l’objectiu de fomentar les vocacions científico-tecnològiques. Durant tres anys tenen l’oportunitat d’experimentar la recerca en primera persona.  L’Arnau es centrarà en el tema: Explorant i aplicant la biologia molecular: des de l’enginyeria genètica fins a les nanomàquines. També va ser finalista en el procés de selecció l’alumna Alba Ruiz Domenjó.

Gemma Mulet Marsà va aconseguir un dels cinc guardons de la Universitat Pompeu Fabra en l’ XI Edició del Premi Domènech Font en Comunicació, amb el seu treball de recerca “Disseny d’una campanya publicitària”. El Sr. Carles Pont, degà de la Facultat de Comunicació de la UPF va afirmar que “Aquests treballs són la punta de l’iceberg d’una manera d’entendre la comunicació” i que l’objectiu de la universitat havia de ser “ormar professionals competents en periodisme, comunicació audiovisual i publicitat, però també amb una mirada social”.

Cristian Poenaru (1r ESO D) i Salma Medah (1r ESO A) han estat guardonats en el concurs de dibuix que ha convocat l’equip de Salut Comunitària  de l’Àrea Bàsica de Salut del Pla d’Urgell en motiu de la XXIV  SETMANA SENSE FUM. El lema d’enguany era Millor el Moviment que no el Fum o el Vapeig.  L’objectiu del concurs és sensibilitzar els joves dels efectes nocius del consum de tabac i d’altres drogues, i evitar que s’iniciïn  en el seu consum i promoure la deshabituació.

L’enhorabona a tots ells i elles. Endavant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *