El projecte de la Biblioteca

La biblioteca es troba en qualsevol lloc: està disponible

on es necessita i va on es troba l’usuari. (MILLER, 2005)

La biblioteca de l’Institut és una biblioteca escolar que posa al servei de tota la comunitat educativa el conjunt del seu fons i els ofereix un espai educatiu, informatiu i cultural. En aquest sentit, vol esdevenir un centre de recursos documental i multimèdia per al professorat i l’alumnat per tal d’assolir les competències i els coneixements del nostre pla d’estudis i un punt d’organització d’activitats culturals vinculades al fet educatiu i a la lectura que s’organitzin en els pobles on resideix l’alumnat.

La biblioteca també és un lloc d’estudi i de treball on poder fer les tasques escolars i on rebre assessorament per a les cerques d’informació per fer treballs i un punt d’accés a Internet i a aquelles fonts d’informació digitalitzades que poden ser més útils per a l’alumnat.

La biblioteca a més és un centre de promoció i difusió de la lectura i treballa en coordinació amb les biblioteques locals i amb la biblioteca comarcal de Mollerussa.

La biblioteca disposa d’una diversitat d’informació actualitzada: llibres de consulta i de lectura, revistes, premsa i recursos  digitals i informàtics. Està dotada amb un fons bibliogràfic per a totes les edats, temes i gèneres literaris.