Thursday on the beach: movies & speaking

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dijous 3 de març l’alumnat de Batxillerat va poder gaudir d’una intensa jornada lúdica i didàctica a Sitges. L’activitat, organitzada per l’Àmbit de Llengües estrangeres, va comptar amb la participació d’una norantena d’alumnes i tenia com a objectiu la pràctica de la competència oral en llengua anglesa.

Primer van poder veure a la llegenderaria sala de cinema El Retiro la pel·lícula [en versió original] God Help the Girl (2013) de Stuart Murdoch, basada en cançons del grup escocès Belle and Sebastian.
A la tarda van fer una gimcana, tot fent preguntes als sitgetans i als turistes, per tal de conèixer la història i la cultura d’aquesta vila del Garraf, que és un dels focus turístics més importants de Catalunya.