Temps de neu a la Masella

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els dies 8 i 9 de febrer, l’àrea d’Educació Física de l’Àmbit d’Expressió ha organitzat una esquiada de 2 dies a l’estació d’esquí de La Masella per a l’alumnat de 4t d’ESO.

Després de les recents nevades del cap de setmana al Pirineu català, l’alumnat ha pogut gaudir d’unes excel·lents condicions per a la pràctica d’aquest esport d’hivern. A més, la bonança de la meteorologia també els ha acompanyat.

Com a bons esquiadors i esquiadores després dels descensos per les pistes han tingut una sessió d’après-esquí a les termes de Dorres, les quals eren conegudes pels romans. Tot un luxe.

En resum, una activitat ben completa que combina esport i relax. Es pot demanar més?