Els nostres “brokers” participen en un seminari de mercats financers i borsa

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

A proposta de l’Àrea d’Economia de l’Àmbit de Matemàtiques, el proppassat 30 de gener, cinc alumnes de 1r de Batxillerat de la modalitat de Ciències Socials, van participar en el Seminari de Mercats financers i borsa organitzat per l’ESIC Business & Marketing School, que és la primera escola de negocis que es creà a l’estat espanyol, la qual va sorgir de la necessitat que tenien els professionals de l’economia de completar la seva formació en el camp del marquèting. De fet, actualment, es posiciona com l’escola líder i de referència del sector, dins i fora de les nostres fronteres, i com un dels millors centres de formació d’aquesta disciplina.

És per això, que assistir a aquest tipus de xerrades permet apropar el món de les finances a l’alumnat que vol cursar estudis relacionats amb l’economia i crear noves sinèrgies entre els instituts i altres intitucions educatives d’estudis superiors.