La poètica de les Matemàtiques

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’Àmbit de Matemàtiques per celebrar el passat 14 de març el Dia del nombre π va organitzar un seguit d’activitats al voltant d’aquesta constant matemàtica tan popular, per als alumnes de primer i segon d’ESO.

Una d’aquestes activitats consistia a redactar un PI-RELAT.

Què és un PI-RELAT?, us preguntareu. Doncs és un microconte on s’amaga el nombre Pi. És a dir, cada paraula, ordenadament, ha de tenir la quantitat de lletres dels dígits que conformen π [3,14159265…] .

Els nostre alumnat ho va fer força bé i ara que s’apropa Sant Jordi us volem mostrar els seus relats.

Qui diu que les matemàtiques no tenen poesia?