És Montserrat el nostre Sinaí

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 26 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut va anar d’excursió a Montserrat.
La visita, organitzada pel Seminari de Religió, va comptar també amb la participació d’altres departaments: Geografia i Història, Música, Tecnologia i Educació Física.

Al matí la sortida se centrà en la visita a la secció d’arqueologia bíblica del Museu de Montserrat (Mesopotàmia, Egipte i Terra Santa). Allí l’alumnat va poder consolidar força continguts treballats a l’aula. A més una interessant activitat de Tecnologia complementà alguns dels aspectes referenciats al museu.

Després que alguns alumnes anessin al cambril de la Moreneta, els nois i nois van poder escoltar com l’escolania del monestir, un dels cors de veus blanques més antic d’Europa, interpretà la Salve i el Virolai, en honor de la patrona de Catalunya.

Havent dinat al “Pla de les Taràntules “, tots plegats van realitzar un potent ascens de 40 minuts per aquesta màgica muntanya. De retorn a la plaça del monestir, encara gaudiren d’una petita estona de temps lliure.

En definitiva fou un dia molt complet.