Anglès

A les classes adquireixen especial importància les activitats comunicatives. Entenem l’aprenentatge de l’anglès com un procés que ha de dotar l’alumnat amb la capacitat d’usar la llengua en entorns diversos. Contextualitzem els aprenentatge sempre pensant en el vessant més comunicatiu de la llengua sense oblidar, però, els coneixements lingüístics que han de saber mobilitzar en un procés comunicatiu. Posem especial èmfasi en la competència digital i la literària.

Cliqueu AQUÍ per saber els materials que fem servir i alguna altra informació d’interès.

A continuació podeu veure alguns exemples de la feina feta per l’alumnat:

• 2n d’ESO: Global Warming

Mobilitzar i aplicar els coneixements competencials d’anglès i digitals és l’objectiu principal de l’activitat d’aprenentatge que ha fet l’alumnat de 2n d’ESO. Han planificat, escrit i gravat històries que posteriorment han animat amb l’eina digital Toontastic. Després, han visionat el producte final i el mateix alumnat ha triat aquelles històries que més els ha interessat.Us en posem una aquí però en podeu veure més al nostre antic Canal de Youtube.

• 3r d’ESO:Cyberbullying, let’s fight it together

L’alumnat de 3r d’ESO han dissenyat vídeos molt creatius sobre Cyberbullying. Tot l’alumnat ha creat el seu propi vídeo per parelles i aquests que us adjuntem han estat els 7 guanyadors. Aquest projecte contribueix a l’adquisició de les competències tant de llengües estrangeres com de les digitals. La tasca final és producte d’una feina intensa que estava pensada per exposar a l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut, dins de la campanya de prevenció del bullying. A causa del confinament, l’alumnat no va poder anar a fer les seves exposicions. En un moment on les relacions telemàtiques són bàsiques, sempre pot ajudar recordar que és feina de tothom prevenir el ciberassetjament. Cliqueu a sobre la imatge i mireu els vídeos, segur que algun us sorprendrà…. Si cliqueu AQUÍ podreu veure alguns dels vídeos.

• 4t d’ESO: Our Risk Takers

Com a producte final d’una seqüència didàctica on hem treballat diversos aspectes de la llengua, l’alumnat ha creat aquest mapa col·laboratiu sobre les persones que, segons ell@s, han marcat la diferència en algun moment de la història. Han llegit, han escrit, han parlat, han col·laborat i s’han gravat i editat la veu per poder-ho compartir amb tot@s vosaltres.

El nostre centre forma part del Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres. D’entre les accions previstes en aquest projecte us recordem que preparem al nostre alumnat per a l’obtenció dels Certificats B1 i B2 en col·laboració amb l’EOI de Badalona.