Anglès

A les classes d’anglès adquireixen especial importància les activitats comunicatives. Entenem l’aprenentatge de l’anglès com un procés que ha de dotar l’alumnat amb la capacitat d’usar la llengua en entorns diversos. Contextualitzem els aprenentatge sempre pensant en el vessant més comunicatiu de la llengua sense oblidar, però, els coneixements lingüístics que han practicar i saber mobilitzar en un procés comunicatiu. Posem especial èmfasi en la competència digital i la literària. Cliqueu AQUÍ per saber els materials que fem servir i alguna altra informació d’interès.

A continuació podeu veure alguns exemples de la feina feta per l’alumnat. Mobilitzar i aplicar els coneixements competencials d’anglès i digitals és l’objectiu principal de les activitats d’aprenentatge que volem compartir amb vosaltres.  Donem les gràcies a l’alumnat que ens ha permès fer públic les seves creacions.

• 2n d’ESO: How to….

Partint dels interessos personals de l’alumnat, hem creat vídeos per ensenyar com fer alguna cosa (How to…). Des de cuinar creps o cupcakes a dominar el Minecraft. Temes escollits per ells explicats en anglès. Cliqueu a la imatge per accedir als vídeos.

• 2n d’ESO: Global Warming

Hem planificat, escrit i gravat històries que posteriorment han animat amb l’eina digital Toontastic. Després, han visionat el producte final i el mateix alumnat ha triat aquelles històries que més els ha interessat. Us en posem una aquí però en podeu veure més al nostre antic Canal de Youtube.

• 3r d’ESO:Cyberbullying, let’s fight it together

L’alumnat de 3r d’ESO han dissenyat vídeos molt creatius sobre Cyberbullying. Tot l’alumnat ha creat el seu propi vídeo per parelles i aquests que us adjuntem han estat els 7 guanyadors.  La tasca final és producte d’una feina intensa pensada per exposar a l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut, dins de la campanya de prevenció del bullying. En un moment on les relacions telemàtiques són constants, sempre pot ajudar recordar que és feina de tothom prevenir el ciberassetjament. Si cliqueu AQUÍ podreu veure alguns dels vídeos, segur que algun us sorprendrà.

• 4t d’ESO: Our Risk Takers

Com a producte final d’una seqüència didàctica on hem treballat diversos aspectes de la llengua, l’alumnat ha creat aquest mapa col·laboratiu sobre les persones que, segons ell@s, han marcat la diferència en algun moment de la història. Han llegit, han escrit, han parlat, han col·laborat i s’han gravat i editat la veu per poder-ho compartir amb tot@s vosaltres.