Comença l’Erasmus 2018-19

A partir d’avui, 3 d’octubre, i fins al dia 30 d’octubre, aquells alumnes que volgueu participar en la convocatòria 2018-19 del Programa Erasmus+ us podeu apuntar telemàticament en aquest enllaç.

Els tutors us informaran a les tutories sobre els passos a seguir i el proper dia 18 d’octubre es realitzarà a La Bastida una reunió informativa amb la ONG Mundus, l’empresa que ens ajuda a gestionar les mobilitats des del curs 2014.

Podeu consultar com és el procés de selecció en aquest enllaç (i us recomanem que ho feu). I si teniu cap dubte, adreceu-vos als vostres coordinadors Erasmus: Irene Llorens i Jordi Tàrrega.

Us recordem que en aquests cinc anys hem realitzat més de 50 mobilitats arreu d’Europa per a alumnes de grau mitjà, superior i professorat. Animeu-vos!

I per fer-vos venir més ganes, aquí us deixem un grapat de fotos que van fer alumnes nostres en les seves estades.

Erasmus 1Erasmus 2Erasmus 3

Erasmus +: Canviant vides, obrint ments.