Finalitza el període per adquirir un portàtil propi divendres 23 d’octubre

Benvolgudes famílies:

D’acord amb el nostre Projecte Educatiu els alumnes durant els propers anys faran servir llibres digitals i EVA (Moodle i Classroom) a tots els nivells educatius dels estudis que s’imparteixen a La Bastida (ESO, Batxillerat i Cicles Formatius).

L’actual situació de pandèmia desaconsella la utilització d’ordinadors portàtils compartits per evitar contagis per Covid-19. Aquest es un altre motiu de pes per que cada alumne tingui el seu propi ordinador portàtil.

Tot i tenir el centre obert, es va fent també feina telemàtica. En cas de confinament d’un grup o de tancament de tot el centre, tota la formació es farà per Internet i l’ordinador portàtil passarà a ser encara més imprescindible.

Estem transformant l’electrònica i les antenes del centre per augmentar la capacitat de la xarxa WIFI i que cada alumne pugui treballar connectat a Internet a l’aula de grup amb el seu ordinador portàtil.

No sabem si el Departament destinarà finalment alguna mena d’ajuda per les famílies. De moment, el curs ja ha començat i fa moltíssima falta tenir aquesta eina tan fonamental.

Les famílies i els alumnes poden, per descomptat ,adquirir un portàtil a qualsevol botiga aprofitant l’oferta que trobin més interessant. Es important que, si compreu l’ordinador a qualsevol altre lloc, mireu que tingui com a mínim les prestacions que es detallen a continuació.

Posem però, a la vostra disposició, una oferta de l’empresa que ens fa el manteniment informàtic que finalitza el proper divendres 23 d’octubre.

1. Rosa

¿El portatil sería en principio para dentro del aula o para casa? En caso de que dierán ayudas, después se descontaría el importe? Nos han dado muy poco plazo y no todo el mundo podemos permitirnoslo. Tampoco veo ninguna facilidad de pago ( en varias veces…)

2. Rosa

¿El portatil sería solo para el aula, o también para casa? En caso de que dieran ayudas, como lo harían, lo descontarían después? Si se compra en esa empresa, veo que no hay facilidad de pago (varias veces…)