Jornades d’orientació professional TAPD

El passat dia 2 de maig, al llarg de tot el matí, vam celebrar al nostre institut les jornades d’orientació professional dirigides a l’alumnat del cicle formatiu de Tècnic en Atenció a les Persones en Situació de Dependència (TAPD).
La primera part de la jornada va consistir en una xerrada per part de professionals de l’entitat ASPANIDE, dedicada a l’àmbit de la diversitat funcional, en la qual l’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer en profunditat les sortides laborals que s’ofereixen amb aquest col·lectiu i la importància que té el tècnic amb els usuaris que tenen alguna discapacitat.

Jornades Orientacio Professional
Després vam realitzar un interessant work coffee on ex-alumnes del cicle de TAPD, van explicar el seu lloc de treball que tenen o han tingut relacionat amb les sortides professionals del cicle. Altres ponents, van parlar dels estudis que estan cursant després de finalitzar el cicle que poden accedir posteriorment.
Per tancar les jornades, l’alumnat va poder gaudir de dos tallers, un de risoteràpia i i un altre de gestió emocional, en els quals va haver molta participació i interès.

Des de l’institut, volem agrair a totes les persones que van fer possible la realització d’aquestes jornades: a professorat, talleristes, ponents i a tot l’alumnat que va participar en les diferents activitats. Ens veiem en les pròximes jornades!