Activitats extraescolars 2018-19

Enguany a La Bastida els nostres alumnes d’ESO tenen un bon grapat d’activitats extraescolars a la seva disposició, i l’únic que han de fer és apuntar-s’hi en aquest formulari. Els dilluns hem engegat un taller d’escacs per aprendre a jugar-hi i participar en torneigs, i alhora emprar aquest joc per a desenvolupar les capacitats de raonament, memòria, resolució de problemes…

Dimarts i dimecres tenim un taller d’estudi assistit on els nostres alumnes poden venir a fer els deures i estudiar o fer treballs en grup, tot amb l’ajuda dels nostres professors. Degut a l’alta demanda, enguany hem passat d’un dia a dos, però els alumnes interessats hauran de triar-ne un (o dimarts, o dimecres).

Dimecres a la tarda també tindrem el taller de teatre on aprendre a interpretar, però també a escriure les seves pròpies obres i escenificar-les.

Dijous tindrem, amb la col·laboració de Play Code Academy, un taller de robòtica i programació. A diferència de la resta de tallers, aquesta activitat no és gratuïta, sinó que té un cost de 20€ al mes. En teniu més informació en aquest enllaç.

1. Sana

Em demanen tenir el permís de la vostra organització(owners del formulari).
    Pel que no em deixa omplir el formulari.
    Gràcies.