Xerrada d’emprenedoria a Cicles

Els alumnes dels  Cicles Formatius de Comerç, Comerç Internacional, Transport i Logística,  i Administració i Finances van assistir a la xerrada sobre emprenedoria que van realitzar dos joves empresaris: Sergio Galiano i Carlos Durán.

IMG_8570

Els ponents pertanyen a  l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya i van parlar de la importància que tenen els reptes personals i de la necessitat de que la joventut sigui creativa en món laboral i empresarial de canvi continu.

La xerrada va comptar amb la participació activa dels alumnes que van formular preguntes relacionades amb la creació de les seves empreses. Els alumnes van poder exposar alguna idea empresarial que va ser analitzada pels ponents.

IMG_8583

Sergio Galiano va explicar els seus inicis empresarials amb l’empresa COIN+D i la satisfacció que suposa veure com creix una idea gràcies al treball en equip i la constància. Les noves tecnologies són font de noves idees de negoci i creu que amb pocs diners i molta creativitat es poden crear productes de qualitat i de gran demanda pels consumidors.

Carlos Durán cofundador de l’empresa Hoy-voy va insistir en la necessitat de millora continua en el dia a dia i  va fer palesa en que les empreses tenen un cicle de vida i que l’emprenedor ha de viure al costat de l’empresa i acompanyar-la en tot moment. Actualment obre una autoescola a Cerdanyola, degut a que la seva empresa està en plena fase d’expansió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *