XIII Mostra de TdR

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 6 d’abril es va celebrar l’acte de la XIII Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de l’alumnat dels instituts de Cerdanyola del Vallès, a l’espai Enric Granados de la Biblioteca Central de Cerdanyola del Vallès. Els treballs han estat exposats a la sala d’exposicions de la mateixa Biblioteca.

L’acte va ser presidit per la 1a Tinent Alcalde, Sra. Elvira Vila, i presentat per la Directora del CRP de Cerdanyola del Vallès, Sra. Lorena Ortí. Els alumnes del nostre institut seleccionats, entre tots els que havien tret una nota excel·lent al seu treball, foren: Sandra Blasco, Carlos Martínez, Lidia Nogales, Paula Trigueros i Valeria Valdenegro.

grup

Aquests són els treballs de l’INS Jaume Mimó:

L’equinoteràpia en pacients amb síndrome de Down – Carlos Martínez Gil

La gestió de la docència a les aules hospitalàries – Lidia Nogales Aceijas

Crisi a l’educació pública de Cerdanyola – Paula Trigueros Berlanga

Interpretació a l’oli de Clair de lune – Valeria valdenegro Guzmán

L’alumna Sandra Blasco va ser la representant del nostre institut per a exposar breument la seva investigació Restauració i conservació. Estudi d’un cas pràctic – (presentació)

Us adjuntem link a la pàgina web del CRP on trobareu la foto de grup de l’alumnat que va participar a la XIII Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat i l’enllaç als treballs exposats de tots els centres i a les fitxes resum.
Molts felicitats a tots els alumnes participants!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *