Visita de professorat del Lycée Louise Michel

El passat dimecres 7 d’octubre ens va visitar el director, Sr. Michel Villegas i dos professors del cicle de grau superior de Comerç Internacional del Lycée Louise Michel de Narbonne (antic Lycée Diderot), soci de l’Institut Jaume Mimó a través de la xarxa Netinvet.

Lyceé_visita

En la reunió, on van ser presents la cap d’estudis de formació professional, la coordinadora de projectes internacionals i la directora, es va tractar els projectes de mobilitat d’alumnat i professorat per aquest curs 2015-2016. També es van obrir ponts per iniciar la col·laboració amb el cicle d’Administració i Finances i altres projectes d’internacionalització dels respectius centres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *