Aprenent a fer panellets

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimarts alguns alumnes de 1r d’ESO van visitar la pastisseria Júlia per saber més de com es fan els panellets de manera artesanal, tot aprofitant el projecte que els dies previs a la Castanyada ha estat fent tot l’alumnat de primer.

El Manuel i la Júlia ens van explicar com es fan diferents tipus d’aquest dolç típic d’aquestes dates. També ens van explicar l’origen dels panellets i també el de la seva pastisseria, on el Manuel porta ja 45 anys treballant.

Sin título

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *