Programa Forma’t al Port

L’Escola Europea acaba l’any amb dues noves edicions del programa Forma’t al Port – Management, on hi han participat activament els alumnes de Cicles Formatius de Transport i Logística del nostre centre al primer trimestre i segon trimestre del passat curs. Els cursos sobre logística marítima i intermodal Forma’t al Port s’han organitzat en col·laboració amb el Port de Barcelona, la Fundació BCN Formació Professional, la Diputació de Barcelona i Barcelona – Catalunya Centre Logístic. Aquests cursos tenen com a objectiu formar els estudiants de grau superior de Transport i Logística, i de Comerç Internacional de centres de formació de les àrees de Barcelona, el Llobregat i el Vallès.

Tanmateix, al diari Marítimas s’hi fa menció de la participació de diversos centres al projecte: