“Forma’t al Port”

Els alumnes de Cicles Formatius de Transport i Logística han participat al Curs “Forma’t al Port”, acompanyats pel professor Jordi Ballester. Han combinant l’assistència a Barcelona de diferents sessions de treball amb el desplaçament a Gènova per participar juntament amb els alumnes d’enginyeria i econòmiques de la Universitat de Gènova.

Al Port de Barcelona, es va realitzar un recorregut amb “Golondrina”, i els alumnes  van participar en un simulacre d’evacuació d’incendi al Word Trade Center” durant la primera jornada.

La segona jornada va permetre realitzar una visita amb autocar acompanyats d’Artur Allende, Director Comercial de AUTOTERMINAL que va explicar les exigència ambientals que cal tenir en consideració actualment segons la normativa vigent.

Els darrers dies del curs van consistir en l’embarcament al Port de Barcelona fins a Gènova. Al Port de Gènova va realitzar-se un passeig amb “Golondrina” i assistència a diferents sessions d’aprenentatge pels alumnes. Finalment, a l’arribada a Barcelona els grups realitzen les presentacions, el grup Opus format per l’alumna Selma Romdhane és guanyador pel seu contingut i perquè l’anglès és usat de manera exemplar, a més de realitzar una bona venda del servei.

El curs permet que els alumnes tinguin contacte directe amb les quotidianitats del sector marítim, i establir relacions amb empreses el sector.

Podeu veure més imatges aquí i al Facebook de l’Escola Europea de Short Sea Shipping.