Setmana de la Ciència 2017

L’ alumnat dels batxillerats científic i tecnològic han realitzat una visita a la planta potabilitzadora d’ aigua de Sant Joan Despí (ETAP) dins les activitats de la setmana de la Ciència 2017. La visita ha consistit en un recorregut per la planta tot veient els diferents processos de potabilització de l’ aigua i posteriorment un taller de química de l’ aigua.

Tot plegat ha servit per conèixer processos però també per conscienciar l’ alumnat en la responsabilitat en l’ ús de l’ aigua donat que és un recurs escàs i que la seva potabilització requereix d’ una despesa energètica important.

L’ alumnat de 4t d’ ESO de la optativa de Biologia i Geologia ha realitzat una experiència a l’aula amb el plantejament d’una investigació seguint el mètode científic. Han plantejat diferents hipòtesi i les han comprovat tot confirmant-les o refutant-les.

Un cop ho han fet amb ells mateixos, s’ han plantejat una nova hipòtesi per a ser comprovada amb els seus companys de primer d’ESO.

Veieu-ne les imatges i els resultats.