Jornades Tècniques CCFF

Els alumnes de Cicles Formatius de l’Institut han assistit a les diferents activitats que s’han programat a les Jornades Tècniques 2017 per part de la Comissió d’Activitats Complementàries que està integrada per diferents professors  del centre. Les activitats van començar amb la xerrada d’Albert Vinyals, professor d’Escodi i van finalitzar amb la ponència sobre Mediambient de Raimon Ramos de Tecnoambiente.

img_3115 img_3153

img_3176 img_3200

Els alumes dels Cicles Formatius que assisteixen en el seu horari habitual al  matí (Activitats Comercials, Administratiu i Publicitat i Màrqueting)  van escoltar la xerrada que va oferir la Directora de Màrqueting i Comunicació de la Cambra de Comerç de Sabadell, Marina Bàdenas i la xerrada de Roger Solé, empresari de llarga trajectòria i expert en comerç exterior, actual president el Consell d’Administració de Patentes Platt. Tanmateix, es van realitzar tallers de primers auxilis amb la participació dels alumnes que van realitzar els formadors de la Creu Roja.

img_3118 img_3130

img_3139 img_3171

img_3168

Per la tarda,  els alumnes van participar en diferents activitats programades amb un contingut centrat en els diferents estudis que s’ofereixen al centre.

Les empreses participants pels alumnes de Soldadura i Construccions Metàl·liques  van ser Aguilar y Salas, Catasol, Weldtime, Art Jordi Tàpia.

Moventia va oferir una xerrada sobre l’empresa i el sector, impartida pel seu Director de Recursos Humans, Agustí López. Marta Oms, Directora de Publicitat de OBB, va explicar el dia a dia d‘una agència de publicitat. Ambdues xerrades centrades  en els alumnes de Logística i Transport, Administració i Finances, Publicitat i Màrqueting i Comerç Internacional.

img_3149 img_3159

img_3150 img_3151