Comerç conscient

Els alumnes de Cicles Formatius (Comerç i Administració) i Batxillerat han assistit a la ponència d’Albert Vinyals, Doctor en Psicologia del Consumidor de la Universitat de Barcelona (ESCODI) titulada “Consum conscient: Sabem que comprem?” a l’Aula Magna de l’Institut.

img_3051

Els alumnes han pogut apropar-se des de l’àmbit de la psicologia, antropologia i les neurociències, a les contradiccions que tenim en el nostre dia a dia com a consumidor que ens porta a comprar coses que potser no necessitem, però tenen un valor simbòlic.

img_3052

Albert Vinyals, ha realitzat una explicació pràctica amb exemples d’empreses nacionals i internacionals i la capacitat de canvi que les empreses tenen per adaptar-se en tot moment a la nova realitat social i del consumidors, fent servir dinàmiques amb els alumans.

img_3053