Premi concurs de cartells

L’alumna de 2n de Batxillerat Artístic Paula Blas Martínez ha guanyat el 3r premi del Dia de la Dona convocat per l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Com a premi, l’alumna rebrà una beca per participar en qualsevol taller programat pel Centre d’Art Maristany per a l’any 2017, i un diploma acreditatiu.

cartell jpg

El premi es va atorgar el 25 de gener, amb un jurat format per Susanna Pellicer, tinenta d’alcalde de Polítiques de Cicle de Vida, Progrés Social i Habitatge; Sílvia López, professora de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Sant Cugat, i Rosa Botella, tècnica del Servei d’Atenció a la Dona. L’acte de lliurament dels premis serà el 8 de març, Dia Internacional de la Dona. Podeu obrir el cartell en pdf aquí.