Exposicions de Comerç

Els alumnes de Segon curs d’Activitats Comercials van realitzar la presentació oral dels seus treballs de síntesi als professors que han tingut al llarg dels dos cursos acadèmics. Els alumnes en grups de dos, tres o quatre membres han treballat al llarg de l’any els punts més importants dels diferents mòduls amb la coordinació dels tutors. Durant les presentacions, els diferents grups han explicat com són els tràmits per posar en marxa un establiment comercial, contractació de treballadors, publicitat i promocions dels seus productes, aparadorisme i d’altres conceptes que fossin cabdals per un bon funcionament del seu negoci.
Els millors projectes han estat pels alumnes Rubén Delgado i Carla Jiménez que van realitzar el seu treball basat en un establiment comercial dedicat als animals de companyia que s’anomena «Animalades».