Projectes de publicitat

Els alumnes de Segon Curs del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat van realitzar la presentació oral dels seus treballs als professors que han tingut al llarg dels dos cursos acadèmics. Les diferents presentacions han consistit a exposar els apartats més importants del treball que està integrat per tots els mòduls del Cicle. Al llarg del curs els alumnes han tingut dues hores setmanals per treballar a l’aula els diferents apartats del projecte amb la coordinació dels tutors.
Els millors projectes han estat per l’alumne Abel Ayala, que l’ha realitzat individualment i que tractava sobre les noves tecnologies i per Patrícia Arcéiz i Mireia Martínez que han realitzat un treball sobre un restaurant vegà.