Acte de cloenda dels PFI

El passat dimecres 14 de Juny va tenir lloc al CAR de Sant Cugat l’acte de cloenda dels PFI del Vallès Occidental. Un acte organitzat per Ensenyament a fi de reconèixer la bona tasca que realitzen els diferents instituts del Vallès amb els Programes de Formació i Inserció. Com no podia ser d’altra manera, el nostre PFI, juntament amb la directora Mercè Rom i els professors Alba Pla, Sandra Gozalbo i Esteve Gràcia no podien faltar.

Els nostres alumnes van tenir l’oportunitat d’assistir a un acte on van conèixer les experiències vitals d’antics alumnes PFI i van rebre un diploma acreditatiu d’haver acabat amb èxit el curs.

DSC07527

Remarcar la participació activa de tots els alumnes en l’acte, atès que tots els PFI van contribuir en gran mesura a l’èxit, realitzant tasques diverses com atendre els assistents (tasca encomanada als nostres alumnes del PFI d’Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic) fins a l’elaboració d’un pica-pica boníssim realitzat pels alumnes del PFI de cuina de l’Institut Puig de la Creu de Castellar del Vallès