Vaga d’alumnes de 3r i 4t d’ESO i 1r de batxillerat els dies 25 i 26 de gener

Us informem que durant aquesta setmana hi ha convocades, per les organitzacions sindicals, dues jornades de vaga, els dies 25 i 26 de gener, que afecten l’àmbit educatiu.

Els alumnes de 3r i 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat, estan autoritzats pel centre a fer vaga. Els alumnes de 2n de Batxillerat no tenen l’autorització. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen el dret a fer vaga.

El centre garantirà els serveis mínims que estableix el Departament d’Educació. L’alumnat que assisteixi al centre serà atès en tots els nivells.