Mobilitats de Llarga Durada Erasmus per a alumnes de 4t ESO (curs 24-25)

S’obre la convocatòria de 3 mobilitats de Llarga Durada Erasmus als alumnes del centre que actualment estan cursant 3r d’ESO.

Les mobilitats consisteixen en una beca per estudiar el 4t d’ESO en un Liceo italià durant 3 mesos, el primer trimestre del curs 2024-25, juntament amb el compromís d’acollir un alumne italià durant 3 mesos durant el segon trimestre,

Aquí teniu tota la informació pel procés de selecció que s’obre avui mateix i fins el 17 de maig 2024, així com el full de compromís que s’ha de signar:

CriterisSeleccioAlumnes_MLD_4eso -24-25.docx

Compromís d’acollida (cal baixar el document en format word, emplenar, signar, imprimir i lliurar a les coordinadores)

Per a més informació de les mobilitats, podeu consultar aquesta presentació, que tot i que està dirigida a alumnes de 4t ESO, també és vàlida per a alumnes de 3r. ESO.