Sistema de pagament TPVEscola

Benvolgudes famílies,

A partir d’aquest curs, l’institut us proporciona un sistema àgil i senzill per a realitzar els pagaments i les comunicacions del centre, basat en pagament segur amb targeta de crèdit o dèbit.

Si teniu cap dubte, adreceu-vos a Secretaria.

Instruccions per accedir a TPVEscola:

Amb l’App gratuïta del mòbil:

1. Descarregueu l’App “TPVEscola” a Google Play o App Store.
  2. Seleccioneu població Vic i Institut Jaume Callís.
  3. L’usuari és el DNI de l’alumne sense espai ni guions, i la contrasenya inicial és zx1234.

Per Internet:

1. Accediu a: www.tpvescola.com
  2. Seleccioneu població Vic i Institut Jaume Callís.
  3. Us demanarà el nom d’usuari i la contrasenya.

Aneu a PAGAMENTS i seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó PAGAR accedireu a la pàgina bancària de pagament. Heu d’introduir les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions de la pantalla.

Si ho voleu, podeu desar la targeta de pagament i, fins i tot, domiciliar en targeta els pagaments (Sistema bancari segur de Redsys).

Rebreu un email amb el justificant de cada pagament i altres comunicacions que pugui realitzar l’Institut.

No cal lliurar els justificants a l’institut.

La Direcció

INSTITUT JAUME CALLÍS

Avís sobre Protecció de dades: el responsable del tractament de les vostres dades és l’Institut  Jaume Callís. Per tal d’oferir aquest servei, l’institut ha incorporat al sistema nom, cognoms, curs, DNI  del vostre/a fill/a i, en el seu cas, el vostre correu electrònic. Les dades es tractaran per a les finalitats indicades en els avisos corresponents . Per exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades, adreceu-vos a l’Institut.