Informacions 16, 17 i 18 d’octubre

Benvolgudes famílies,

Davant la incertesa del moment i la petició d’alguns i algunes alumnes d’absentar-se de l’institut per sumar-se a les mobilitzacions que s’estan organitzant, us volem transmetre que a l’Institut Jaume Callís els dies 16 i 17 d’octubre mantindrem en la mesura del possible les activitats programades a l’institut.

Per tot això us comuniquem que cap alumne/a menor d’edat no podrà marxar del centre sense permís explícit de les seves famílies.

Al mateix temps també ha estat convocada una vaga general per al proper divendres dia 18 d’octubre. En aquests moments ens és impossible de preveure l’afectació que aquesta convocatòria pot tenir entre el nostre professorat i les implicacions que pot tenir en el nostre entorn pel que fa a la mobilitat.

Com és habitual, l’institut restarà obert garantint, en tot cas, els serveis mínims que en horari lectiu, decreti la Generalitat de Catalunya.

Ens posem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Ben cordialment,

L’equip directiu