Alumnes de mobilitat de llarga durada Erasmus

Ja tenim aquí les primeres mobilitats de llarga durada Erasmus d’aquest curs 2023-24.

La Giulia i en Pietro del Liceo Amedeo Avogrado de Biella, una localitat del Piamont a Itàlia, estaran escolaritzats al nostre institut durant el primer trimestre. La Ivet i en Nil són els alumnes que els acullen a casa seu. Al gener, la Ivet i en Nil aniran al liceo italià a cursar el segon trimestre.

Al mateix temps, l’Arnau es troba ja al Liceo Giovanni di Castigilione, a Castiglion Fiorentino a la Toscana fins a finals d’octubre. La Ludovica, l’alumna italiana que l’està aoullint, assistirà a les classes a l’Institut Jaume Callís des de finals d’octubre fins mitjans de desembre.

És ja el segon any que l’Institut Jaume Callís aposta per aquest tipus de mobilitat d’immersìó, finançades amb fons europeus dins del projecte de centre acreditat Erasmus.

Estem segurs que serà una experiència molt gratificant i al mateix temps aprendran molt de la llengua i cultura del país d’acollida.