2 setmanes de mobilitats Erasmus

Han estat dues setmanes mogudes amb alumnes i professors viatjant i acollint. EL nostre centre és centre acreditat Erasmus i tenim programades tot un munt de mobilitats per poder millorar les competències tant de l’alumnat com dels docents.

La setmana de l’1 al 6 d’octubre, un grup d’alumnes de 1 bat i 2 professors acompanyants van viatjar fins a la ciutat de Rethymno (Creta Grècia) on es van trobar amb els seus hostes grecs, juntament amb alumnes italians i txecs.Van participar en activitats a l’escola, i també fora, totes relacionades amb el medi ambient.

La mateixa setmana, un altre grup d’alumnes de 1 bat, va acollir un grup d’alumnes i professores de Güstrow, al nord d’Alemanya. Els alumnes van treballar en col.laboració en equips transnacionals i també van prendre part en classes d’educació física, filosofia, català… entre altres.

Aquesta setmana, el 12-13 d’octubre, la Núria Rabert ha assistit a una convenció del consorci italià Erasmove a la ciutat de Sassari, a Sardenya, Itàlia. Ha pogut participar en tallers i fer xarxa entre diferents socis italians, búlgars i francesos.