234’03 EUROS PER A LA MARATÓ!

Al llarg d’una setmana totes les hores del pati es va fer, al vestíbul, una recollida de donacions per a la Marató. Uns murals a favor de la investigació que van pintar els alumnes de 3r decoraven la paret i, en unes taules i una bona guardiola, uns alumnes voluntaris que variaven cada dia recollien les donacions i oferien un trosset de cinta perquè els participants poguessin fer-se una polsera. Aquesta setmana hem enviat els diners: 234’03 euros.

És molt positiu que els alumnes us impliqueu voluntàriament en la investigació i en la lluita contra el càncer i vulgueu aportar el vostre granet de sorra. A tots, gràcies!