Trobada a Vic del projecte Erasmus+ a 4t ESO

Del 18 al 24 de novembre, tingué lloc la trobada a Vic dels socis del projecte Erasmus+ Jobs, jobs everywhere, which one for me? que realitzen alumnes de 4t ESO del nostre centre amb alumnes de centres d’Itàlia, Malta, Alemanya i Irlanda.

El programa va ser intens: des de treball en grups transnacionals, activitats per fomentar el treball en equip (team-building activitiess), presentacions de materials a càrrec d’alumnes de diferents països. També hi hagué presentacions d’alumnes de 2n Batxillerat sobre la seva experiència d’estada a l’empresa, de dos professors del departament d’economia del nostre centre, i també de la Lali Molera, gerent de Casa Tió.

El dimarts 20 tingué lloc una recepció per part del Sr. Àlvar Solà, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Vic, una visita a la fàbrica Riera Ordeix, i una visita a l’assaig dels Emboirats (castellers de la UVic). El dimecres 21, una visita a la fàbrica i museu de les galetes Trias a Santa Coloma de Farners i una caminada pel camí de ronda de Sant Pol a Platja d’Aro. El dijous, una visita al centre de Barcelona i a la Sagrada Família.

El divendres 23, al vespre, un show i un sopar informal al nostre centre.

A tots ens ha quedat un bon record de la trobada. La propera, a Santa Venera (Malta) a finals de març del 2019.

Aquí teniu un recull de fotos i videos: