Alumnes de 3r d’ESO participen en EL GRAN RECAPTE

Aquest proper divendres i dissabte 20 alumnes de 3r d’ESO participaran com a voluntaris en EL GRAN RECAPTE, aquest voluntariat forma part de la part pràctica del Servei Comunitari i el coordina Creu Roja Osona.

El Gran Recapte és una campanya de recollida d’aliments bàsics i de llarga durada (conserves de peix i de verdures, oli i llet) per aconseguir que la població més necessitada del nostre entorn rebi ajuda alimentària de primera necessitat.
Enguany, la desena edició de la campanya es farà durant els dies 30 de novembre i 1 de desembre a diferents supermercats, hipermercats i mercats de tot Catalunya i de manera virtual a través del web www.granrecapteonline.com L’objectiu formal de la campanya és informar i sensibilitzar la ciutadania sobre la realitat de la pobresa al nostre país.
L’objectiu final és construir una relació estable amb el Banc dels Aliments durant tot l’any.

Més Informació – El Gran recapte 2018