Exposició TRAJECTÒRIES, acte inaugural el dimecres 14 de novembre

Dins dels actes del 50 aniversari, l’institut Jaume Callís us convida a la inauguració de l’exposició «TRAJECTÒRIES, Quatre alumnes, quatre artistes. DESPRÉS DEL CALLÍS» que tindrà lloc el 14 de novembre a l’institut. L’exposició es podrà visitar a partir de les 19:00. A les 19.30 se celebrarà a la Sala d’Actes Quico Cirera del centre una taula rodona, moderada pel periodista Toni Coromina i que comptarà amb la presència dels quatre ex alumnes del centre sobre els quals tracta l’exposició: Najat el Hachmi, Noemí Morral, Joana Serrat i Ernest Villegas.

L’exposició i l’acte estan coordinats per Vinyet Vila, alumne de 2n de batxillerat del centre, i formen part del seu treball de recerca.