RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la Comunitat Educativa en el govern del centre.

Cada dos anys hi ha eleccions per a renovar  la meitat dels membres que el constitueixen. Aquest any han estat la setmana del 28 de novembre al 2 de desembre.

El Consell Escolar de l’institut Jaume Callís té un total de 15 membres: Direcció del centre, Cap d’Estudis, Secretari (amb veu i sense vot), 5 professors, 2 pares, 1 representant de l’AMPA, 2 alumnes, 1 membre del PAS i un representant de l’Ajuntament.

Us informem dels resultats obtinguts en el procés de renovació parcial del Consell Escolar:

SECTOR ALUMNES:

Votació el 28 i 29 de novembre de 2016.
Voten    584  alumnes d’un cens de  626  (93,29  % de participació ).
Ha sortit elegida : Eulàlia Montaner Castells de 3r d’ESO

SECTOR PARES:

Votació 28 de novembre de 2016.
Voten 38 pares d’un cens de 997  ( 3,81 % de participació ).
Ha sortit elegit  Ramon Cunill Grau, pare d’en Joan Cunill de 1r d’ESO

SECTOR PROFESSORS:

Votació el 30 de novembre de 2016.
Voten 50 professors d’un cens de 52  ( 96,15 % de participació ).
Han sortit elegits : Núria Olivé Baqué, Felisa Vinagre Garcia i Montse Dalmau Fontcuberta.