Orientació universitària II

El passat divendres, l’exalumna Cecília Monleón va venir a visitar les alumnes de l’itinerari humanístic per explicar-los el seu pas per la Universitat Autònoma de Barcelona, on estudia el grau de Traducció i Interpretació. La seva experiència ha servit a algunes alumnes per encaminar una mica millor el seu futur. Moltes gràcies, Cecília!

1. Montse

Realment va ser una trobada molt enriquidora! Les alumnes van poder preguntar tot de dubtes sobre la nova etapa a què estan a punt d’ entrar. La Cecília, com sempre, no va decebre: els va saber transmetre la tranquil·litat suficient i l’ empenta necessària!
    Algunes van poder aclarir cap on s’encaminaran.

2. Alba Riera

És molt interessant que una persona que ja està experimentant una carrera relacionada amb l’àmbit humanístic vingui a aconsellar als alumnes sobre què escollir. Estic segura que haurà estat molt útil per aquelles persones que han tingut la sort de poder-la escoltar i poder resoldre els seus dubtes amb ella!

3. Bruna

Una visita molt interessant! Estic segura que la Cecília va resultar de molta ajuda per a tots els alumnes d’humanitats, ja que estan gairebé a les portes de la universitat i potser alguns necessitaven una mica d’orientació.

4. Jana

Que interessant! Espero que l’any que ve als de l’humanístic que ara estem fent primer ens vinguin a fer una xerrada del mateix estil. Sempre va bé que vingui algú de fora per explicar les seves experiències i motivar-nos a nosaltres, els alumnes.

5. Silvia

Crec que és una magnífica experiència poder parlar amb algú que està fent un grau que possiblement interessa a més d’una persona que com els alumnes de segon de batxillerat ha estudiat o està estudiant l’itinerari humanístic. Realment deu ser molt interessant demanar els dubtes que tenien a algú que fa poc també estava fent batxillerat i que ara es dedica a estudiar allò que li agrada.

6. Judith Rodriguez

Em sembla molt bé que una alumna que ha passat pel centre i que actualment estudia a la universitat vingui a explicar el seu trajecte. A veure si l’any que ve els de l’humanístic tenim la mateixa sort i ens fan una xerrada orientativa com aquesta!

7. Martí Grau Alemany

Que bé que la Cecília pugi orientar sobre aquest tema que ens afecta tant a nosaltres, els alumnes. Realment és una ajuda contar amb una persona que tingui experiència sobre la universitat, i la seva forma de encaminar i estudiar la vessant humanística. Esper-ho rebre aquesta valuosa ajuda, al curs vinent. I així definir millor el meu futur.

8. Fernanda Paredes

Trobades com aquestes són les que ens permeten als alumnes de batxillerat fer-nos una idea de les diferents possibilitats que ens ofereixen els estudis que estem realitzant. És important que rebem aquest tipus d’informació ja que ens ajuda a prendre una gran decisió al acabar el batxillerat, per quin camí seguirà la nostra vida acadèmica.

9. Gabriela Núñez

Realment penso que són molt necessàries aquestes visites com la que la Cecília ha dedicat als alumnes de 2n de batxillerat, ja que ho sembli o no, ajuden a l’alumnat a encaminar-se i descobrir les pròximes “batalles” enfront la vida, l’educació i la formació. I, encara que cada experiència sigui un món diferent, el fet de tranquil·litzar a aquelles persones que s’enfronten a una nova etapa a través d’una trobada amb ex-alumnes, té molt valor.

10. David

Per a qualsevol alumne que té en ment realitzar el Batxillerat, o l’està cursant, és una gran notícia saber que es fan xerrades orientatives des del punt de vista d’un estudiant actual. Em sembla una gran proposta i una gran idea per als alumnes de l’itinerari humanístic que segur que estan molt satisfets amb la xerrada de la Cecília, ex-alumne del centre. Espero que en els pròxims anys es pugui repetir.

11. Rebeka

Quina sort que hagin conegut una persona que ja sap més del tema i que els pot ajudar a trobar el que els agradaria fer en un futur perquè a vegades necessites ajuda per trobar-te a tu mateix i saber quin camí escollir. Molt sovint va bé que una persona amb experiència t’expliqui una mica com serà el teu futur any i et pot aconsellar si tens dubtes o por, perquè molta gent te por a la novetat, al que pot passar en un demà i la experiència dels altres ajuda molt a imaginar on seran i què faran en un demà. Molta sort als alumnes d’humanitats i molta més per a l’any que bé, quan ja siguin prop del seu somni.