#STEAM – Dia internacional de les dones i les nenes en la ciència

Avui 11 de febrer, coincidint amb el dia internacional de les dones i les nenes en la ciència, l’institut Jaume Callís ha rebut la científica Nora Bousdira, que ha impartit una xerrada divulgativa al alumnes de 1r d’ESO.

Sota el títol “De les matemàtiques al núvol” Bousdira ha explicat als alumnes com va néixer el seu interès per la ciència i com, amb el pas dels anys, va poder anar responent aquelles preguntes que l’intrigaven. Mitjançant un conferencia oberta i participativa, els alumnes han explorat una realitat propera però a la vegada desconeguda.

#STEAM