Notes, proposta de feina i informació sobre l’institut Jaume Callís

Benvolgudes famílies, tutors legals,

En primer lloc donar-vos ànims a tots en aquests moments complicats i dir-vos que l’equip humà de l’institut Jaume Callís farà el possible per a que, tornats a la normalitat, l’alumnat en surti el mínim perjudicat possible.

Passem a donar-vos un seguit d’informacions del vostre interès.

Alguns de vosaltres ens heu sol·licitat poder obrir el centre per tal que els vostres fills i filles puguin recollir llibres i material. En aquests moments, això no és possible.

El professorat del centre es posarà en contacte amb cada curs-grup de la seva matèria per a passar material per tal que l’alumnat pugui seguir treballar a casa durant aquests dies, aprofitar el temps i no perdre del tot el ritme de treball. Les tasques estaran dissenyades d’acord el criteri de cada docent adequant-se al nivell i necessitats del curs Cada docent establirà la via de comunicació amb el seu alumnat (moodle, correu, videoconferència…) per a donar instruccions.

A partir de demà, dimarts 17 de març, l’alumnat anirà rebent aquesta informació si no l’ha ha rebuda ja.

A les famílies i tutors legals us demanem que estigueu al cas i consulteu junt als vostres fills, filles, tutoritzats, etc  quines són les tasques que es van rebent i confeccionar conjuntament un horari de treball, pot servir el mateix horari de classes modificat per la situació d’excepció que estem vivint però intentant posar un horari. No sabem del cert la durada del confinament i cal planificar el temps de treball i el temps d’oci. A més l’alumnat disposa de diferents sistemes de comunicació amb els companys i companyes, es poden usar per a fer grups de treball. És important que pugueu vetllar que els vostres fills i filles van realitzant el seguiment de tasques i treballs esmentats, tal com s’ha dit manta vegades, no han de pensar que són vacances sinó una situació molt excepcional en què tots hem de col·laborar per a superar-la i treballar perquè les repercussions siguin mínimes una vegada tronem a la normalitat.

Pel que fa a les avaluacions, a partir de dimecres 25 de març cada tutor/a  farà arribar els butlletins de la segona avaluació. Caldrà tenir en compte que hi ha matèries de les que no s’han pogut fer totes les activitats avaluables , en aquests casos la qualificació serà orientativa i anirà acompanyada d’un comentari al respecte.

Un altre aspecte no menys important són les activitats programades: sortides, crèdit de síntesi, etc. una vegada tornem a l’activitat lectiva normal es tornaran a programar i es reubicaran per tal que es puguin fer totes i s’informarà puntualment.

Qualsevol novetat, canvi , instrucció del departament us la farem arribar des d’aquest canal iEduca. Consulteu també el web de l’institut. En el cas que calgui fer una comunicació particular podeu adreçar-vos al vostre tutor/a per ieducació o si es tracta d’una consulta més general podeu escriure al correu de l’institut.

Salutacions

Equip directiu