Informació de la vaga del 17 de novembre del 2016

Benvolgudes famílies,

El dia 17 de novembre hi ha prevista una vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC). El motiu de la vaga és reclamar una educació pública i avançar cap a la gratuïtat al Sistema Universitari de Catalunya.

Segons les Normes d’Organització i Funcionament del Centre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO no estan autoritzats a secundar cap vaga. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO es poden acollir a una vaga, prèvia autorització dels seus pares o tutors legals, sempre i quan l’hagin sol·licitat a l’equip directiu 3 dies abans, i el Consell Escolar ho hagi aprovat.

Els alumnes de Batxillerat, estan autoritzats a fer vaga si avisen amb un dia d’antelació i el Consell Escolar hagi aprovat la vaga.

L’alumnat de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat ha complert el procediment previst, per aquest motiu, estan autoritzats a seguir la vaga. No obstant això, els alumnes de les aules obertes de 3r i 4t d’ESO no en faran seguiment perquè han preferit anar a l’excursió que hi havia programada per aquest dia.

El professorat del centre farà el seu horari habitual i serà al centre per atendre tots aquells alumnes que exerceixen el dret d’assistir lliurement a les classes.

Aprofitem l’avinentesa per recordar-vos que el proper dia 28 de novembre es celebraran les eleccions per a la renovació parcial del Consell Escolar. L’horari de les votacions serà de 8 a 10 del matí i de 18.30h a 20.30h del vespre a la Sala Polivalent de l’institut.

Moltes gràcies,

EQUIP DIRECTIU