ELS ALUMNES DE 1r ESO SE SUMEN AL PLA LECTOR

Els alumnes de 1r ESO es sumen al Pla lector i són ells que esdevenen protagonistes a l’hora de començar a fer-nos recomanacions lectores!

📚 Així d’esplèndides són les ressenyes que han escrit sobre els seus llibres predilectes i que recomanen als companys:

“Culpa Meva”, de Mercedes Ron, es una de les novel·les juvenils més venudes d’aquests últims anys i no m’estranya perquè m’ha semblat realment interessant. La novel·la ens presenta una noia, la Noah, que té un passat molt dur: després que el seu pare estigués pres a la presó per intent d’assassinat, la Noah i la seva mare, la Rafaela, viatgen quasi fins a l’altra punta del món per anar a viure amb el nou marit de Rafaela i el seu fill que, en opinió de tothom, és un noi perfecte.

La Noah, al principi, no accepta la situació perquè no vol perdre el contacte amb les seves amigues ni amb la seva parella, peròtenint en compte que és menor d’edat, ha de transigir, encara que ho fa de males maneres.

La història donarà un gir inesperat: la Noah s’enamora bojament del seu nou germanastre, que finalment no es tan perfecte com semblava i que representa tot allò del que la Noah porta fugint tota la seva vida.

Recomano aquest llibre perquè amb cada pagina fa que vulguis seguir llegint i passar a la següent i, a més, resulta molt amè i àgil de llegir.

📚 Algunes altres recomanacions més entre les moltes que ens estem fent:

📘 En Rayan recomana “Els llibres de la màgia”, de Neil Gaiman.
📙 La Malak pensa que ens agradarà “Els cinc cracks” de Andreas Schlüter i Irene Margil.
📔 El llibre que ens proposa l’Ona és “Perfectes Mentiders” de Àlex Mírez.
📕 La Valeria creu que creu que gaudirem amb “L’Amy i la biblioteca secreta”.
📗 I en Pau, es decideix pels clàssics i Roald Dahl amb “La meravellosa medicina d’en Jordi”.

enint en compte que és menor