Mobilitat Erasmus d’alumnes a Bologna (Itàlia)

La setmana del 28 de gener, 10 alumnes i 2 professors DE 4T ESO del nostre centre, van viatjar fins a la ciutat de Bologna, on es van trobar amb els seus socis del projecte col.laboratiu eTwinning: ME, MY HERITAGE AND YOU.

Els alumnes italians  del LICEO LAURA BASSI van ser els hostes perfectes durant tota la setmana, i també hi van ser presents 10 alumnes i 2 professores fineses participants en el projecte.

La setmana va estar plena d’activitats: immersió en classes al Liceo, treball col.laboratiu del projecte i visites relacionades amb el tema del projecte que estem duent a terme: la importància de la conservació del patrimoni en els nostres països i a nivell global.

També es van realitzar visites a llocs declarats Patrimoni Universal de la Humanitat per la UNESCO com són: Venècia, Ravenna i Bologna.

Més avall,  podeu veure diferents instantànies de la trobada, la nostra mascota KEKE i un video on els alumnes catalans expliquen la seva experiència Eramus.

VIDEO: ERASMUS FOR ME IS…

Al març farem l’acollida d’alumnes i docents de Finlàndia i l’Illa de la Reunió

.