Diplomes dels exàmens Delf Scolaire

El passat 15 de desembre es van lliurar als Serveis Territorials a la Catalunya Central els diplomes dels exàmens Delf Scolaire

Aquests exàmens són oficials, estan reconeguts internacionalment i estan harmonitzats  sobre l’escala dels sis nivells del Marc europeu comú de referència per les llengües.

S’organitzen des de l’Institut Français i l’Alliance Française.
Els dies 20 i 21 d’abril del 2016 es van celebrar  els exàmens DELF SCOLAIRE a l’Institut Jaume Callís, com a seu d’examen de la comarca d’Osona.

Des de l’Institut Jaume Callís es van presentar 4 alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat  i se’n van  presentar 20 provinents de diferents instituts de la comarca (nivells A2 i B1).

La professora de francès, Elena Duarri va coordinar l’activitat i va tenir interès en què alumnes de francès del centre s’hi presentessin. La Xana Martínez es va examinar del nivell B1 i l’Abril Sala, en Guillem Parcerisas i la Júlia Castro del nivell A2. Tots ells van superar amb nota aquest examen, és per això que des dels Serveis Territorials se’ls fa un reconeixement.

Els felicitem pels bons resultats obtinguts i per accedir a fer l’examen, així com també a la professora Elena Duarri, per la seva implicació perquè es vagin presentant alumnes de francès a aquestes proves i puguin certificar el nivell assolit.